söndag 15 november 2009

Hungrig

Största problemet jag har just nu är att jag är hungrig. Och det är väl inte så farligt? :D alltså mår man rätt bra just nu, kan man bara konstatera! Snart helt frisk från den där lung-säck-infektion-eller-vad-det-nu-hette så ny vecka imorrn och nya tag. Förmodligen kan jag börja träna igen då =)

Igår blev det UFC med johan mange o kusin-nicke. Kul jul var det. Satt och nördade framför datorn min lite också. Är inne på att skaffa ett PS3 så man har nåt att slösa bort lite dötid på. Fast jag känner mig lite snål. Särskilt efter senaste 2 månadernas investeringar :P

Så nu då? Väntar på att den där Niklas ska höra av sig. Håller på att schkruva i bilen sin så jag ska bara käka något och hoppas inom snar framtid att han hör av sig innan jag tråkar ihjäl.

Hadegött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar