tisdag 26 januari 2010

uppdatering

Ja det var väl dags för en uppdatering antar jag :)

Varit på hockey nu denna kvällen, Luleå Hockey mot Brynäs hemmamatch i Coop Arena. Det gick inte så bra. Vi drog innan matchen slutade, besvikna och jävliga.

Har faktiskt hunnit vara på fyra(!) matcher i år! Jag var på noll förra året:) och det är ju inte ens februari! :)

Så jag håller bra hockeysnitt nu då ;D nya filosofin: man ska fan inte klaga på att det inte finns något att göra när det finns att göra ;) bra va?

till helgen öppnar både bodensia på nytt och gamla TC, "lotus". Så det blir nog en spikad utgång på lördagen kan jag tänka mig ;) inte så ofta det är två nyöppningar samma helg sådär bara. Och löningshelg! Det lär bli ös :) så bara att hålla i hatten för HÄR KOMMER JAG!!

ok ska inte hetsa upp mig alltför mycke nu.

Aja. Nu är det dags att varva ner.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar