måndag 29 november 2010

Nog blire bra!

japps bowling idag igen och det gick skitbra! :D börjar ju verkligen fatta det här nu. plus att jag hämtade ut nya bowlingskor. Lika bra att satsa när man väl är på G eller hur? Men jag säger som jag säger till alla:

"Kommer aldrig börja bowla"

fast måste medge när man spenderar 1-2 timmar per dag att jag är ganska biten :p aja. men det är ju kul att ha nåt att göra en vanlig vardag. Blir inte så mkt golfspelande nu på vintern så ;)

annars har det inte hänt så mkt vart hos mor en sväng på besök. Igår var man hos syster och såg Robin Hood på blu-ray.. den var väl OK men inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi hyrde draktränaren (!!! :D) också men det blev inte att se den. Får bli vid nåt annat tillfälle den verkar ju mäktigt söet :D

Aja. Nu blire avsluta den här dan för imorrn ere en ny!

Ciao

1 kommentar:

  1. du har nog världens mest intressanta blogg, OMG!

    SvaraRadera