måndag 7 december 2009

BAD ROMAAANCE

Lady Gaga asså. ;D

Tränat bröst. Håller igång träningen. Allt är kanon.

Fick flera "Kickar" idag på jobbet (försäljningsmässigt) så just nu är det underbart och ville egentligen inte fara hem efter "full dag". Nu händer de mycke och allt blomstrar kan jag bara säga ;)

Jag känner mig odödlig. Helt utom räckhåll som att jag kan ta över världen när jag vill ;) Och det ska jag. Fyfan, nu känns det bra. På alla sätt. Jag har fått ny gnista, på allt.

Confidence.

SELF-CONFIDENCE.

Och det bara växer. Kommer aldrig låta det växa förbi mig, har alla anledningar att känna precis så här som jag känner dock;). Det är den jag är, har bara gömt mig själv ett tag antar jag ;) Men det värsta jag vet är när nån jäkel får för bra självförtroende och börjar se ner på folk och dryga sig; det däremot, är inte jag. Soe dé soe!

Nu blire jacuzzibad för hela slanten. Har som sagt varit o tränat nyss och nu borde den vara fylld ;) följer upp med en kycklinggryta efteråt, låter väl bra?

Fyfan, imorrn kommer jag ha träningsvärk som attan.

Pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar