måndag 14 december 2009

Släng er i väggen! (?)

Ja just du, eller i alla fall om du varit emot min diet under en lång tid och kastat massa kommentarer om att det är farligt osv ;D

har gått på LCHF nu i snart 4 månader ganska strikt och alla snackar om att jag kommer få hjärtinfarkt och kolesterolet kan dra åt fanders för högt och allt vad de nu är

surprise

det jag håller på med kan helt enkelt inte vara farligt. Gjorde hälsoundersökning idag och banne mig jag hade tamejfan bättre värden på kolsterol, LDL, VLDL o triglycerider (nu kan jag inte allt sånt här skit men aja). Japp. Bättre värden än när jag åt "normalt". Och levern är mindre belastad, trots att jag nu drack i helgen och att det kunde sitta kvar flera dagar efteråt :P

Så är detta farligt långsiktigt? Inte som det ser ut nu i alla fall. Och man mår jävla bra asså av att äta lyx varje dag ;) äta tre gånger per dag och aldrig gå hungrig..

4% fett har jag tappat från kroppen. Vilket instruktören min tyckte va ganska jäkla bra på 3 månader. Ja vad säger man.. ? lita på vad man själv vill kanske ;) intuition

Och vet du vad det bästa är.. Det här höll på att få instruktören att dö när jag sa det till honom:

Jag har inte löptränat en enda jävla gång under tre månader ;). Tycker inte om den sortens träning. Och tydligen så finns det ett sätt att lyckas med detta utan att behöva ;)

Muskeltillväxten var blygsammare. Enligt den där apparaten. Då vägrar jag att tro på den istället ;P för muskler har jag mycke mer nu än tidigare som jag själv uppfattar det.

vätska på perfekt nivå, hormonbalans något för hög(?). Det kunde iofs också ha med drickandet i helgen att göra det där med hormonbalansen.

Äsch. Jag kommer fortsätta. Så länge jag ids :) mår man bara bra så vafan? Och det som är så kul är hur de flesta är mot detta och tycker det strider mot alla regler.

Vi ses när ni ätit ert svarta margarin i flera tiotals år och har ledvärk av alla konserveringsmedel och E-ämnen. Medan så kommer jag äta riktigt smör och må bra ;D (ja margarin är egentligen en svart sås som man använder massa ämnen för att färga till gult så det ser ut som smör, därmed svart margarin).

Jag säger inget om folk som äter "normalt". Mår man bra så är väl allt bra =). Med detta inlägg vill jag bara provocera massa folk som åter och åter sagt till mig att "du kommer fan dö av dåliga blodvärden" och "ja det funkar men den där kosten är inte bra långsiktigt".

Nu ska jag väl inte ropa hej alltför mycke. Ska göra en ny hälsoundersökning om 3-4 månader. Vi får väl se då, men just nu ser det ljust ut :D

MVH Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar