fredag 4 december 2009

KRASCH

eller så inte. Men datorn har pajjat IGEN. Är less ;p insugsfläkten som gör att den kyler ner har lagt av i alla fall så kan bara använda den en kvart åt gången eller så brinner väl faenskapet upp ;p Det är såna smällar man får ta här i världen..

Så tänkte passa på att göra nåt kul utav detta. Har väl 13 min på mig ;p

Helgen? vet inte. Lugnt antar jag. Får väl se hur de blir imorron om det blir någe partajj men det tar jag då. Är då helt förbannade slut efter den här, ja, rent psyka veckan på jobbet. Vi har haft fullt upp precis Hela tiden i alla fall senaste dagarna här. Och mycket strul. Men allt har löst sig så klart så småning om som det alltid gör och nu är det fredag. Har ju som inte vilat nått egentligen. Förra helgen var det ju bara festligheter och resande så man har ju inte direkt sovit ut ordentligt något heller ;P

Jaja. Den blir väl för varm snart för att man ska kunna skriva nå mer. Jag gör det bästa av den här helgen :D kanske en datorfri helg? Så när som i alla fall!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar