söndag 20 december 2009

Inredning..

Jag är fan sugen på att förändra något nu. Sovrummet är faktiskt det jag funderar på. Har en plan för att få det så jävla bra så det inte är sant med så klart nya garderober o allt, mer plats åt folket (mig). Sen är det väl den där jäkla bastun jag vill ha också ;) äsccchhh varför kan man inte göra allt på samma gång för?! BLLä.

Från det ena till det andra så känner jag mig så utvilad nu asså ;D sovit som en stock hela helgen, framförallt fredag då jag somnade 22.00 ! Det var inte illa för en fredag men det var välbehövligt (är en sensation för mig iaf att somna så tidigt en fredag)

Ojoj snart är det julafton.

Bara tagga. Jag tror detta kommer bli en riktigt bra jul :D jag splittar ju julen så klart mellan mamma och pappa och kommer nog nästan hinna träffa hela släkten och det är inte alltid kan jag säga ;p (den e HUGE)

Sen farmen på juldagen, en till fest mellandagarna (fast jag jobbar ju de icke röda dagarna, haha?)

OCH SÅ DUNDRET PÅ NYÅR

nu leker livet ;)

1 kommentar: