söndag 11 oktober 2009

FROST

Frost på backen varje morron nu. Frågan är, NÄR KOMMER SNÖN? Hoppas den dröjer lite till :p älskar att köra runt i bilen nu på höstkanten då det är bar asfalt och mörker ute och alla lights överallt bara ter sig som ögongodis överallt man åker.

Haha vilken vision jag just byggde upp där va!

Idag är det träna på tapeten, har spotifyat lite musik att ha i bilen nu på morronen i väntan på att gymmet ska öppna (öppnade 12) och har käkat en snabb kok/stek-ihop frukost/lunch.

Igår drog vi en cruise. I typ flera timmar. Vi drog runt 3 timmar utan att typ se något folk och konstaterade att Boden var dött igår.. tills efter midnatt typ, men då gömde ju sig allt folk på bränna! Sara S fixade en skiva åt mig då hon inte tyckte om mitt metal/skrik/fartuppmuntrande/halv-emo stuffs (typ bandit rock o grejer). Aja, alltid trevligt med ny musik. Har nog hittat 100 nya låtar att lyssna på :). Älskar spotify.

Nu göra sig i ordning för träningen. Lär ju bli lite mindless bilkörande före i typ en timma :P så jäkla körglad just nu asså.

Ciao

3 kommentarer:

  1. Tjena robson!
    Det var ett bra tag sen..
    Vad är det för bil du skaffat tro? : )

    Jofan, jag trivs hur bra som helst längs spåren, lugnare och skönare jobb lär jag inte hitta mig. Och får dessutom se en hel del, så jag blir nog kvar till dom kastar ut mig.

    SvaraRadera
  2. Hallåååå! Har du ingen helbild på bilen som man kan få seee? :)

    SvaraRadera
  3. kommer bilder ;) men inte än för har ingen :D eller nån bra iaf. Den jag har är den jag la upp som "rubrik" och den är bara kapad lite granna så..

    SvaraRadera