tisdag 20 oktober 2009

Nu funkar datorn igen!

Det firar vi med ett inlägg. Och inte nog med att datorn fungerar, mitt thermo-dun-täcke har min kära mor lagat åt mig (efter vad det fick uppleva i somras!) så är svinnöjd just nu! :D

Har installerat om datorn helt och hållet det var bara det som behövdes. Trodde det var nåt värre tyvärr. Det jävliga är att allt är borta nu, bilder, program, allt. Men men det är väl sånt man får ta. Den är ju GANSKA mycke smidigare nu än tidigare. Att man alltid ska fylla datorn med skit. Fattar inte att man hamnar i det hela tiden ;P.

Appropå bilder och sånt så är det ju tur att man tar allt med mobilen. Då finns de ju kvar och allt är frid och fröjd liksom :) ska överföra nu ifall det skulle bli något med mobilen! Bättre att försäkra sig va? ;)

Nu har de börjat med taket på huset också. Snart är det klart för i år känner jag ;P tak och entrébro. Sen får det vara nog ;)

Nu måste jag bli bättre på att lägga upp bilder vaaa ;p fast det löser sig. Det blir ju som lite mer före/efter liknande när jag väntat så här länge, eller hur? :) bilder på huset och bilen kommer inom kort (enl. efterfrågan ;P)

Halloween snart också! Då lär det bli lite håll-i-gång! Den helgen har man planerat in länge nu!

Nääää nu känner jag att jag gjort rätt för mig för idag. Dags att sova. Igår när dator och allt var paj samt att man var sjuk så blev det sängen tidigt, åtta på kvällen faktiskt och sov sen hela natten :D

På ett sätt var det väl bra att den var trasig. Alltid något facebook eller blogg eller bara dö-surfande som gör att man stannar uppe :P

Men tänkte hålla disciplinen vid liv idag och inte vara uppe alltför sent. Ny dag imorron och nya möjligheter! (cliché?)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar