onsdag 7 oktober 2009

new dawn rising

Uscchhh trött. Orkar inte vara vaken :p hård jobbdag och hårt träningspass, kan det bli bättre såhär i efterhand? Kommer inte ha några problems att somna i alla fall. Trots att jag kirrar ny kärra imorron. Jao det blev av och är nöjd. :) Har nyss lyft ut baslådan och grejer för det skickar jag inte med när jag byter in bilen, som så fint fått namnet, "röda faran" (bara som en notis!)

Ganska intressant dag på jobbet blir det också, eller varje dag är intressant men imorgon är en sån där dag som sticker ut lite granna. Händer rätt mycke rent allmänt bara på jobbet. Går åt rätt håll i alla fall på de flesta plan!

Huff. Hoppas man inte åker på nån förkylning eller nåt sånt nu. Känner vibbarna av det .. hoppas det inte är därför jag är så jävla slut bara. Är less på att vara sjuk har haft mina slängar nu för i år känner jag :P

Nä nu börjar jag nästan utan medvetande röra mig mot sängen så det är dags ;P

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar