fredag 23 oktober 2009

Newspaper

Slängde mig på sängen efter jobbet och dog redan då av trötthet tror jag. Somnade en timma i alla fall. Ville sova vidare men tror jag skulle ha somnat hela natten då också. Och nej fredag kväll är värt mer än så! även fast jag inte är sugen på att göra nåt. Ska hetta upp cuzzin fixa någe käk och bara slappa framför någon form av skärm som lyser tror ja.

Hmm haparanda imorrn kanske? Rajjjjjala finns som förslag på tapeten. Men måste upp tidigt om jag ska med på det äventyret så jag vet inte. Brukar prioritera att få sova ut på helgen.. får se.

Blev en artikel i NSD i alla fall om det som inträffade. De ville påpeka all sån här skit som händer just nu och ville ha ett fall att relatera till, så klart jag ställde upp.

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4954423

Nu dags att göra ovanstående grejjer. Trevlig kväll önskar jag! de kommer ja ha :D

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar