onsdag 14 oktober 2009

Up and down again!

Yesss dragit ner ett kilo i vikt nu. Och byggt ännnununu mer muskler :D e fan stolt nu att jag hållt i med både diet och träning. Fast börjar bli lite trött på träningen eller det känns inte som att jag är supertaggad längre :P men om jag skriver här om det så blir det ju lite mer press på mig själv! Går ju inte att göra bort sig nu och bara lägga av när man berättat för hela världen hur duktig man är, vilken skam det hade varit eller hur?! :D

Men men. Snart två månader med både kost och träning. Eller är faktiskt 10 dagar kvar. Summa summarum ska jag på BIA-mätning i mitten-slutet på November har jag spikat och är tvungen att hålla i då. Sen en ny mätning tar jag 3 månader efter och då borde rutinen sitta ordentligt! :) Kanske man drar och börjar prova på något pass snart..?

Fan va jag kört bil. 140 mil sen torsdag lunch, jag är tokig. Menar... jobbar ju vardagar och så :P

Målaren har dragit taket hemma idag. Och kan säga att jag är JÄVLIGT nöjd med det arbete han gjorde! Bara lyser om taket och har inga överskotts-streck(som jag nu kallar det) eller nått sånt. Bästa är att det inte alls syns där väggarna varit förut. Det var bruna fyrkanter och rektanglar och allt möjligt tjafs ;P

Nu har han ju dock några väggar att måla samtidigt som ett till rum att tapetsera. Dom har lovat att det ska vara klart till helgen i alla fall. Då blir det ommöblering av ja.. typ hela huset? haha. Nytt vardagsrum i vinkeln med DYYYRA men oslagbara tapeter. Så jävla bra det kommer bli.

Sen ska jag ha hit elektriker också och fixa det sista eldragningen. Vill ha belysning ute också. Det är ju som bra :P

Nu TV. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar