torsdag 29 oktober 2009

Hallo-hallo-ween

Hörde att vi ungdomar är så förtjusta i att fira den där "halogen" helgen. Haha var lite kul faktiskt.

Inte vet jag. Vissa verkar helt på och vissa verkar helt av på konceptet. Halloween är ju trots allt bara vad svensson kallar ännu en anledning att supa. Kanske är det lite så, men för en gångs skull kan väl svensson förfan släppa loss lite och klä ut sig till något fånigt spöke eller nåt och inte vara så uptight? ;)

har jag inte rätt..?

Imorrn blire perfekt att sopa ihop alla grejer jag behöver inför festen. Tänkte ta lördagen så "off" som möjligt så man är i toppskick innan festligheterna börjar :P

Blir lite glödlampor(färgade såklart), rökmaskinen/lasern, lite annat krafs och sedan flytta in så vi har ett extra barbord i vardagsrummet att hänga vid. Det kommer bli nice! Kommer säkert mer grejer på vägen också hursomhelst :P ska bli årets grej i alla fall!

Men inga jävla oinbjudna gäster ska komma in. Det har jag satt stenhård koll på. Så hoppas det inte kommer några strykare som ska börja hitta på dumma grejer för nu jävlar är jag förberedd på det.

Noll tolerans :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar