måndag 26 oktober 2009

WORKING IT OUT

BRÖSTPASS IDAG!!

Taggad, det gick bra. Otroligt bra. Nu har det börjat vända!! från slöhet till superpowers. Höjde hur mycke som helst idag tror jag. Det är som de säger med kosten har genomlidit flera veckor av bristande träningsork men nu jävlar anamma ;D synd att det är vilodag imorron... hade ju iofs vilovecka hela förra veckan förutom söndag pga sjukdom så. Men men, känner att jag kommer in i rullarna nu igen ;)

fan det här schemat är ju perfekt. Träna kort pass måndag, fritt tisdag, armar onsdag, torsdag mage/rygg och söndag axl/ben. Fan va de är perfekt upplagt. Inte så att jag nånsin kan bli less känns de som :D

men man ska inte ropa hej ännu.. har ju bara hållt på 2½ månad. Ska hålla i 6 månader nu MINST så att det hinner bli en vana! ;)

Fan tiden går fort. Snart november. Då blire mätning/schemaändring (som konstaterat i de 100 tidigare inläggen här också). Hjälper mig att tagga vidare och sätta press på mig själv genom att skriva det här :)

Fan vilka resultat det gett asså...


aja. ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar