onsdag 8 april 2009

Adventures liksom




Var till Luleå en sväng nu på kvällssidan för hade ett "outrättat ärende" att utföra ;p. Hade också ont om mat hemma så kände mig såklart hungrig. Så kom jag på räddningen

Hamburgare 25 spänn på mAx.

Räddningen var inom räckhåll så jag köpte två supremeburgare. Tog första tuggen och tänkte "o fyfasen va gott, mmm, men gud va kall den var" sen fortsatte jag käka och nafsar i mig det sista.

Sen tar jag upp nästa hamburgare och tyckte den kändes otroligt lätt. Så jag kollar i den.


Ingen burgare i hamburgaren

o sen tänkte jag till, hur dum man kan vara.

Hade alltså käkat upp första hamburgaren utan att märka att det inte var nånting i den, förutom ost o bacon då. Haha!

Så jag åkte tillbaka och nog löste det sig. Den snälla hamburgerskan drog i en hamburgare åt mig i brödet:D fast hade ju bara en, och ja, hon undrade ju vars den andra var och jag fick ju som förklara att jag käkade upp den. Haha =)

Så fick en ny. Snäll tjej. Ganska söt o rar också. ;)
Sen mot nya äventyr. Eller egentligen inte. För jag for direkt hem och nu ligger jag här med laptoten på magen i Alfa (ja sängen).
Just de. Nya kylen kom idag också. En lite eftersläpande grej i köksbygget bara.
Bjuder på en bild:

Självklart nu när hålet var klart för andra kylen så passade den ändå inte in. På höjden. Men bredden är peeerfektt..
Suck. Så kan de gå. Nää nu måste jag sova. Ska till Kuouka imorrn och där väntar snöskoter och total njutning i VILDMARKEN!
Haha eller nåt.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar