söndag 5 april 2009

Mina bullar dom kan dra åt helvete

Ja precis jag har gjort ett till försök. Det är nog bara Carro och Sara som vet vad jag menar här men men. Det blev inte så bra gräddning av mina bakeupbullar, igen ;p

Har kirrat spotify nu. En vänlig själ skickade en inbjudan på förfesten igår. Så sitter och försöker hitta massa jamming nu hela tiden ;). 'Fasen va man hittar massa gammalt najs stuffs nu som man kan lyssna på ;D utan att man tänkt på det. Det här rekommenderar jag starkt till alla andra också ;D

fan jag har sovit bort hela dan idag. Hatar när de blir så. Jag lär ju inte få sova något i natt heller. Med lite otur så :/.


Bullet for my Valentine - Tears don't fall

4 kommentarer:

  1. Inte förväntar sig på att du ska kunna baka heller käre vän :) Var fan är min lök ?

    SvaraRadera
  2. Haha jag tänkte precis fråga dig Robin vad du menade med att alla snackar om lökar, men jag fick precis mitt svar. ;P

    Men alltså tror du man är nå otränad när man inte ens orkar lyfta solarium locket efteråt? Haha, jag borde få ett pris för detta, eller åtminstone en ny lök? Hahaaaa

    SvaraRadera
  3. asså i eftermiddag ska jag posta den där bilden på löken, jag lovar. För nu är det fasen dags!

    SvaraRadera
  4. okej, jag pratar om en vanlig lök, som man äter :P Sen vad ni pratar om för lök som ni ska posta, de vill jag inte ens veta :P

    SvaraRadera