måndag 27 april 2009

Sedan försvann värmen

Och nu är det pissregn :P nu har man blivit bortskämd då solen lyst i några dagar. Gammelköket har tinat fram på bakgården i alla fall. Ska styra upp en rensning snart känner jag, bara nu i dagarna alltså, så man får bort massa byggtjafs o bara kan skrota de liksom :D

det var mig då en jävla ihärdig förkylning man dragit på sig, för övrigt!

Vad vill jag nu då.. jag vet inte riktigt om jag nu ska vara allvarlig. Är lite tom i bollen idag känner jag. Ska sova tidigt idag så jag orkar hålla mig i skick imorrn på jobbo.

Måste bara vinkla in att jag stödjer en viss idé som jag läste på en blogg för ett tag sen:

handdukar med resår!

tänk vad det skulle förenkla tillvaron.. Tur att vi har uppfinningsrika människor i vårt samhälle :D

så vi får hoppas att H&M eller nån vem som helst tar till sig detta nu så man kan ständigt förbättra sin vardag.

Hmm nu känner jag att jag bara ligger här och slumrar ut en massa tjafs ;D men det måste man få göra också!

Ska laga lite mat.. vad blir det? får se.. schnitzel kanske. .vore gott :)

Puss

2 kommentarer: