tisdag 21 april 2009

Overpowering

Idag har det varit en kanondag. Är på bra humör, solen skiner, osv! :P Har haft inne bilen på service också så nu är den i fräscht skick (antar jag) :D.

Får se om det blir någon Guitar hero-kväll ikväll. Haha senaste tre-fyra kvällarna har jag och Mange umgåtts(och Johan har också varit med någon kväll!) och då har vi alltid lyckats bänka oss framför TVn och Guitar Hero. Vi tänkte bli bäst i världen nämligen, så de så! Passa er!

Vill göra något men samtidigt inte. Energin är bra men har käkat så onyttigt flera dagar så tror jag skulle behöva göra en tvärvändning där kanske :P måste ha med maten att göra. Men får såna här slängar ibland och käkar mycke skit o sen kanske jag inte käkar nå skit på två månader, så det jämnar ut sig :P. Man får passa så man inte börjar gaina weight o sånt!

Oj såg att Scrubs börjar nu på 6:an! Måste se ett avsnitt har inte sett det på ett tag nu :).

Pussåkram! ;D

2 kommentarer:

  1. Så jag inspirerade dig lite på matfronten trots allt, haha =)

    SvaraRadera
  2. hmm nu får man fundera.. vem fasen du är =P

    SvaraRadera