söndag 19 april 2009

UP AND AWAY :D

Igår var det fest men jag ides inte gå ut på krogen. Det fick någon annan göra istället för mig :P vi var hemma hos mig allihopa och jag+några till satt och funderade på att köra nyktert trots allt. Dock så fick vi tag i lite Koskenkorva så då var det väl kört sen :). Vi började dricka där runt kvart i tolv så det blev lite impuls då :P och vi fick igång ett jäkla tempo för halv två var det slut.

jaaa sånt är livet

Har varit med Mange och Johan en sväng till Luleå idag och kollat på någon trasig bil. Varje gång jag följer med så känns det som att jag typ åker till NASA eller nåt för jag fattar fasen ingenting om hur man repar bilar. Man kör väl och sen om de pajjar så får nån repa den, punkt!? ;P

Kom just hem faktiskt och funderar på vad man ska våga hitta på för nå. Vaknade sent idag så söndagen har bara susat förbi.

Har i alla fall hunnit ladda om batterierna inför Måndagen, så jag har väl fått ut i huvudsak det jag ville av den här helgen.

Ska göra nåt nu.. kanske lite GH. Eller nå.

Hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar