lördag 4 april 2009

When I lose myself

Lördag och har sovit som en stock asså :D nu återstår bara ett åtagande innan jag är fri att göra vad jag vill hela dagen.

Skjutsa mormor till Coop

och hämta henne.

Bloggar lite innan jag åker bara. Jag lovade att hämta henne 13.00. Men brukar få vänta till 13.20 om vi säger 13.00 så jag tänkte att jag fyller ut lite här innan :P. Jag hänvisar till ett inlägg sen tidigare om du läst min blogg så pass länge, kommer inte ihåg när, då jag beskrev ett tillfälle när jag var dit me henne!

Nog om de. Idag vettefaaan asså. Vet inte om jag är så festsugen heller. Jag vill ha chill. Film kanske? Lugn kväll iaf.. hade vart nåt. Men men allt kan väl förändras. Har faktiskt handlat en del finsk alkohol så ja.. betyder ju inte att man Måste men ;P.

Äsch vi får se. Det går alltid att fylla ut dagen me nåt ;D. Brukar ha kul så varför skulle de inte hända nåt idag ;).

Scream your heart out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar