onsdag 22 april 2009

Cold

Föreställ dig en varm vårdag, en sån där när man känner att Fyyyfaan nu är sommaren nära. All snö är nästan borta och gräset börjar titta fram, solen lyser, man ser massa folk i rörelse.

Man glider runt lite i bilen och bara myser, gärna med solbrillorna på så man slipper vicka ner solskyddet. Sedan drömmer man sig bort... istället för Boden så är man typ i Florida, istället för sin lilla volvo så har man en jänkare utan tak, istället för tre plus ute så tycker man det helt plötsligt är TJUGOtre. Man öppnar rutan och glider omkring, nöjd som fasen att sommaren är på G. När man drömt hela daagen kanske hela KVÄLLEN så går man och lägger sig och sen

när nästa dag börjar, så är man förkyld som ett AS!

Ja det är vad som har hänt mig, eller nä men på ett ungefär ;P är lite sjuk bara. Har varit på appo och hämtat massa grejer som jag tänkte att jag skulle trycka i mig för att bli frisk igen eller i alla fall i väntan på att bli frisk :P

Idag gick det bra på jobbet, jävligt bra.

Har hunnit vara och handla också. Kan ju som behövas. Jag tänkte att jag skulle käka något annat än skrovmål idag så jag for till ICA en sväng;
när jag kommer hem steker jag hamburgare.

Haha. Jag är hopplös. Men ja ;D vad ska man säga.

Nu börjar det nalkas en vända i 'cuzzin tycker jag!

hej svej :)

1 kommentar:

  1. fattar inte varför folk påstår att skrovmål är onyttigt, hela kostcirkeln finns ju representerad. Kött, sallad, potatis..kan det bli bättre? :p

    SvaraRadera