fredag 17 april 2009

Rewind

Nu ere helg igen. Det gick fort :P

OCH SOVA ÄR PÅ TAPETEN

har sovit dåligt i veckan. Ska ta igen det nu i helgen tänkte jag. Om nu inte alla planer ändras :D
Känner samtidigt för att göra något spontant. Nåt spännande liksom! Kom gärna med förslag ok?

Fast inte ikväll.. är så trött...

eller nä nu får jag inte hålla på sådär! Man ska vara rädd om helgerna :D

Har för övrigt börjat känna något konstigt i käken. Tycker att jag biter lite snett hela tiden. Började tänka på det när jag käkade häromdagen och en av huggtänderna(ja jag har två huggtänder, typ vampyrtänder :D) touchade lite konstigt. Det är dock inget som syns direkt utan mest som jag tänker på själv. Tänkte skita i det tills vidare får man se om jag bara inbillar mig :P.

Nä nu måste jag dra en sväng i 'cuzzin och sen är det bara välja mellan att sova eller göra nåt annat :)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar