tisdag 28 april 2009

Heartbreak kid

.. ja.. haha. :P

Fan va de ska hända saker nu med valborg o allt möjligt. Får se vad som händer på valborg i alla fall. Ska ha grillkväll hos mig i alla fall på fredagen :D kommer bli myys. Så det är väl bara att ladda upp för en tvådagars antar jag :P även fast man inte har några planer för valborgs så brukar det ju då lösa sig. :) haha. Eller bli som det blir i alla fall! Just det det är ju fasen torsdag,fredag,lördag nu som möjligheten finns men palla :P som sagt.. får se. Weo!

Har startat en ny filosofi i mitt liv. BACKA INTE PÅ LUNCHEN

med andra ord när man är mätt så är man mätt och käkar inte mer ;P vilket jag varit dålig på senaste tiden. Så onödigt att skyffla i sig massa mer mat på lunchbuffén bara för att det är gott. Är ganska övertygad om att typ ett halvt kilo mat är nog i alla fall, eller vad det nu är man stoppar i sig (haha ok ja kanske inte riktigt sååå mycke... eller?)

Imorrn blir det storrensning. Då ska jag fylla ett släp med tjafs o kasta på nån majbrasa eller tippen eller något. Less på byggröra och ska nu se till att få bort onödigt tjafs. Vet inte om jag skrev det här att jag var på G att göra det tidigare men det blev i alla fall inte av då ;)

Men men. Imorrn smäller det!

Hmm.. måste få hem nygrillen också till på fredag. Fast det är minsta problemet :P om man ens kan kalla det problem.

Nä nu ska jag glo TV, jag vill somna tidigt idag.

Ok?

kramzzZZz

2 kommentarer:

  1. oj oj ryktet går att man kanske skulle få komma på denna eminenta grillfest, vore skoj:)

    funderar också om man verkligen skulle orka en tredagars, tveksamt haha...

    SvaraRadera
  2. ja =)

    hmm det blir nog ingen för mig.. en endagars, typ fredag då ;p

    SvaraRadera