tisdag 4 augusti 2009

Birthday

yes det var min dag idag den 4e augusti född 1986 för 23 härliga somrar sen!

Är helt nöjd. Många som kunde komma = roligare ju fler man får bjuda hem på en fika en sån här dag. Hade lite släktdag här idag kan man säga och har skjutit upp det här med kompisarna till något mer festligt tillfälle så att säga ;)

till exempel lördag? ;D

Aa just de. Blir nog det och farmen senare! E-type och avslutning. Fast avslutning är väl de som lockar? ;P hmm ja fast kommer va ganska kul att ha sett e-type man har ju som växt upp med hans poppislåtar.

Tung början på "dygnet" så att säga. Igårkväll skulle jag klippa gräset och gräsklipparen pajjar och börjar ryka som ett jävla as. Jahapp tänkte jag, nu exploderar den?

Nä hade tydligen "kommit olja i filtret" sa en veteran till mig. Hoppsan aja vad ska man veta? =P

Sen på morgonen alltså den absoluta starten på dagen inleds med att bilen pajjar. Kunde varva max 1700 med den annars röck den sig fram så in i helvete. Så fick köra hemifrån till volvo på dragläget. Haha. Aja tur att de kunde fixa den direkt så man kom sig till jobbet utan att behöva någon lånebil eller någon sån skit. Och fort gick det. Tror det tog en halvtimma. Notan hamnade på lite över tusenlappen så jag får vara nöjd att det inte blev Flera tusenlappar :P

Nää nu är jag då så slut. Så dags att sova.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar