torsdag 6 augusti 2009

Hottt

så varmt inne. håller på att dö. Fläkten går för fulla mugger ;P fan att jag hade den blåsandes på mig i natt. Har blivit lite förkyld eller nåt. Haha.

Ser just nu någon b-film på 6an, "Torque", lite halvmanlig film :D men men den kommer bli hyffsad att somna till känner jag. Gjorde dock misstaget att somna en timma, vaknade bara för en stund sen.

Måste boka biljetten till farmen också. Fan missade det nu idag igen, eller kan man boka den här tiden? Äsch hinner nog inte ta slut till imorgon på morgonen.

Nu känner jag verkligen suget att börja träna, kommer ihåg att jag skrev det här bara för några dagar sen. Lägga upp en plan och köra träning med lite fler reps än vad jag brukat göra tidigare och träna uthållighet. Det hade varit good shit :D

Men men nu ska jag fortsätta se filmen, reklamen slut ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar