måndag 24 augusti 2009

FOTBOLL

Ja jag hamnade på fotbollen. Vi hade ett litet kusinhangout faktiskt! Jag mange simon och Peter (Peter som då bor i Tyskland och är i Boden) kom in på en liten impulstanke igår att dra på fotboll idag. Och så blev det!

Bra match var det. Jag är ju egentligen så jäkla ointresserad vad det gäller fotboll. Men kul att se Boden faktiskt. Tredje gången jag är nu i år i alla fall ;P det är starkt av mig. Men man vill ju hålla sig lite uppdaterad i alla fall. 3-0 slutade matchen Boden - Alvik idag iaf!

Snart är det D-day. Onsdag alltså. Då smäller det till på Step in kan jag lova! ;)

Håller på att lägga upp allt med kost och schema och allt. Den här gången ska det fan göras riktigt seriöst. Är sååå taggad nuu! ;) Jag är sugen på att prova LCHF (low carb high fat), men vet inte om jag orkar sätta in mig i det till 100%, så därför tvekar jag.

Så underbar känsla att känna huset förändras mer och mer varje dag utan att behöva lyfta ett finger själv ;) haha. Jag gjorde rätt som tog hantverkare till de här grejerna jag tänkt mig på utsidan.

Kommer lite bilder snart. Lovar :p

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar