söndag 9 augusti 2009

Weekend for the win!

Minst sagt en händelserik helg :D Vi börjar med lite fredagsbilder!

Helstekt fläskfilé i marinad a la robin, fan va gott de bleev.


Shima vid grillen. Nöjd som fasen.
'
All maaaat! Fan va gott de bleeeeeeev.

Vi drog alltså en grillkväll med massa film som jag inte kommer ihåg nåt utav. "Vissa" blev nämligen väldigt trött efter den äckligt goda maten så att de somnade om och om igen. Så småning om så var samtliga svintrötta och somnade en efter en och till slut blev det slumber party helt enkelt hemma hos mig ;P Aja. Så kan de bli! Kul hade vi. Även fast man inte kommer ihåg många minuter från filmerna.

Lördag blev det sol och båt och vattenskoter. Vi åkte mot harads från stugan med både båten och vattenskotern. Här har vi lite pics!

Vår egna strand ;D


Schtek.


Shima är nöjd att ingen tvingade henne att bada! ;P


Parkering.


Ja vad är en båttur utan chicks som ligger o solar, hmm? ;P


Niklas på vattenskotern. Gissa nöjd? Jo :P

Sen efteråt var det bara att åka hem, för då var det festdags. En halvtimmas paus av dusch o lite av varje så var man igång med folk hemma. Vi hade födelsedags/förfest innan farmen hemma hos mig. Träffade en del folk man inte träffat på länge. Grymt trevligt hade vi! =) Fast det blev inge farmen för "vissa" på grund av "trötthet" (nämner inga namn nu, haha!)


Dags för partyy!!


Ölspel för fulla muggar.



Chicksen.


Jag och Camilla.


Nicke, Camilla, jag.


Men men. Nu börjar det bli sängdags känner jag. Sjukt kul helg i alla fall. Ny vecka nu :D

1 kommentar:

  1. Det var inte rätt bunke! Jag sa ju det :P Men men.. den duger finfint! :) Sorry om jag förstörde din slummer framför filmen :P Ha det bra! //Hannah

    SvaraRadera