söndag 16 augusti 2009

Sönday

Avslutade söndagen på ett snyggt sätt med Carro Kim och Mats, vi såg Gran Torino. Så jävla bra film, att man inte kommit sig för att se den förrän nu, helt otroligt. Ja den var svinbra! ;) Synd att det är clintans sista film(?).

För övrigt har helgen varit slö som fasen. Sov som sagt fredag mot lördag ganska bra, men det sjuka var nog igårnatt då jag somnade 19 och sov till 09. Känns kanske som att jag behövde detta? ;p

Gjorde också världens kycklinggryta idag. Fick en stekgryta igår så var ju tvungen att prova den. Mhmm, vad lite curry, grillolja, seasoning mix, hackad ruccola och grädde kan göra? ;p

Fan nu börjar man låta som värsta kocken här, jag bara klargör: Jag är amatör.

Fast det visste du som läser detta förmodligen redan ;)

Aja. Nu blir det sova. Försöker att inte somna efter midnatt idag tänkte jag. Har ju vaknat tidigt och allt och sovit bra i helgen, vore dumt att förstöra 'streak'en nu eller hur?

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar