onsdag 12 augusti 2009

falukorv och makaroner

muuuuuuums fan va goooott är hur hungrig som helst. ska göra falukorv i småtttt skurna bitar och makaroner till. Kommer bli klockers ;D

Såg faktiskt 1,2,3 kapad (Eller The Taking of Pelham 1 2 3 som det så snyggt heter på ENGELSKA) och den var ganska bra. Var på bio med småbröderna sån där liten impulsgrej bara. Den är faktiskt sevärd :D älska biofilmer som är sevärda. Måste gå på bio oftare, man går inte så ofta som man borde, typ 1 gång vartannat år? :P Nä men nog blir det väl i och för sig nån liten gång per år i alla fall. Men det är ju kul när man ser en bra rulle :D

Bio.. just det.. Hemmabio. System alltså. Suck. Jag kommer aldrig komma mig för att köpa det där jäkla hemmabiosystemet jag funderat på i 100 år (3 månader iaf?). vill ju så gärna ha ett men vill inte förköpa mig som jag gjorde med billjudet ;P (betala rejält och tro man ska få mindre än vad man får). Samtidigt gör det ju inget om det råkar bli värstinggrejer. Bara bättre upplevelse/fester man får uppleva då!

Haha jag drar ett citat från grannarna i lördags:

Granne till Niklas: Ursäkta. Men skulle du kunna säga åt Robin att skruva upp volymen lite, det är så bra musik och så hör vi ju när vi grillar!

Så jävla skönt. Älska bo här ;)

Nää nu blir det mat. Är fortfarande jävulskt, jävulskt hungrig.


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar