söndag 2 augusti 2009

Work

Imorrn är det tillbaka till jobbet och köra på. Känner mig redo efter en fullspäckad semester ;p

Igår blev det IKEA från halv nio till halv åtta på kvällen (tror jag vi var hemma?). Köpte de sista småprylarna till köket, så nu kan det bli helt klart ;P men notan blev inte så stor för det! Är faktiskt ganska stolt att jag höll den nere så pass ändå. Brukar känna mig ganska körd där när jag når kassan. Försökte sova i bilen på väg dit, men det blev inge sånt. Sov bara 3½ timma natten före och brukar väl vilja ha 6 i alla fall?

Men men inte nog med det en powernap på 20 minuter efter vi kom hem och lite besök av systern så var vi på G med nya planer: M/S Bränna. Jag var inte så sugen men det fick gå an. Hade ju inträdesbandet där till kalaset men det blev faen inget. Gjorde ju i alla fall Nånting av kvällen, eller hur? ;p


IKEA!


Lånade Carros brillor när jag försökte sova, så det skulle bli mörkt? =D

Nää nu dags för TVn och slumra. Ska upp 6 imorrn så. Fan och jag som vaknade 13.00 idag igen.

Fy fan för att vända på dygnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar