fredag 31 juli 2009

Words of a champion

Kluven som fan idag. Har gratis inträde till LK och hade inte tänkt att dra dit alls. Och många ska dit. Många. Ska man dit? Äsch, man dras lite granna när man kommer in utan att betala något och när massa folk man känner kommer vara där. Men det finns ju inga artister i år som jag skulle vilja se. Tomas Ledin? Som alla andra. Får se. Kanske drar dit nykter. Ska ju trots allt till IKEA imorron, vi åker halv nio så kanske inte vore så smart att vara igång till 5-6 tiden inatt ;P

Laddar upp lite bilder från Stockholm då vi var ut och med Sofie som jag tänkte dela med mig av:


"Bratsen" och jag. Vi kallar dem bratsen för de bara sopade nya öl åt oss hela tiden, till mig och mange :P hah.

Mange & Sofie



Vi jämför vem som är brunast. Inte fan är det jag, :P
På Gröna Lund
Båtkrogen som vi chillade på.
Sofie uppmärksammar att min gylf är öppen. Haha.
Här var vi iofs nyktra på en italiensk restaurang.



Haha bildspel ala Robin. På båtkrogen. Tyckte det blev rätt nice. Man ser känslan va? ;P Synd att ni inte får se alla bilder va? ;D
Nu medans jag gjort detta inlägg har jag kommit på att jag inte känner för att göra som bildspelet här uppe ikväll. Därför blir det chillkväll med Tacos hos Carro och sen blir det vidare till Luleå, men inte för kalasets skull utan att chilla framför buzz hos Linda och Andreas. Fan va kul. Mycke bra förslag.

Vi ses i dimman, kanske imorrn ;p men inte ikväll that's for sure.

1 kommentar:

  1. TYCKER OCKSÅ DET ÄR BÄTTRE ÄN kalaset :) hihi.. Vi synes ikväll :)

    SvaraRadera