onsdag 29 juli 2009

Laserstrålar ÖVERALLT


Area 66. Fin kvalla på den bilden? Nä :P

Ja vi var och kikade in och spelade Lasergame idag ett gäng på 8 killar. Och självklart är vi alla rätt nöjda med initiativet ;P har faktiskt inte varit och kört något i Boden. Kul var de. Det SKA hända igen att man tar sig dit..

Krävdes en rejäl dusch efteråt kan jag säga. Fan va varmt det blev därinne :P


Sen film hos Sara och Johannes, "Boy A" , fast hade redan sett den nyligt. Vet inte vad jag ska säga om den filmen. Den är lite different :P

Jag borde ligga och sova och känna mig nöjd med att ha aktiverat mig så pass idag ;P haha eller något. Tror att det kommer bidra på ett positivt sätt inatt att vi drog ett game!

Haha. Patetiskt. Nä. Nu är det bara börja träna känner jag. Känner faktiskt suget lite. Kommer allt oftare nu ;) Fast inte träna bara muskler utan träna så att man mår bra på samma gång.

Nattfilosofin får sluta för denna gången nu. Haha. Imorrn är en ny dag.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar