torsdag 16 juli 2009

Full rulle o full fart


Det var inte den jag spekulerade på.. detta är ju trots allt en 2009as M3a :P men den var värd att fotograferas ;)


"volvo"

Tanka. 95 mil och det var dags. Fast enligt färddatorn hade vi kunnat köra 12 till minst ;D


Glob.


Manges shoppingKap idag.


Min nya Klocka :D

Kommer bjussa på bilder först av allt eftersom jag skriver nu, så svårt att positionera allt med laptopen. Men bilder det tar vi. Hela tiden :D eller jag i alla fall.

Önskar att jag hade kunnat skriva Kebab rulle där uppe istället. Vi är så jäkla sugna på mat nu så det är inte sant, passerar ställen hela tiden men vi får massa valångest om VAD vi ska käka. Det är väl på G snart antar jag =P vi har åkt runt i Stockholm och shoppat lite. Faktiskt så hittade jag ÄNTLIGEN en klocka som jag ville ha. Som jag typ varit på G att köpa i två år typ. En Champion :D Mange gjorde också ett superköp. Hittade ett grovt silverarmband i stål som ja.. det blänker ;D

Fick en trevlig överraskning bara 3 minuter efter vi klev ur bilen. Sofie ringde och sa att hon såg oss. Haha hon visste nog inte ens att vi skulle göra den här Road Trippen? Hursomhelst var det ganska kul att hon hann se oss från en buss i Centrala Stockholm. :)

Vi var förbi och besökte en BMW handlare i Solna också. Jäkligt sjyst stockholmare som körde med raka puckar och prutade lite granna på en svart bmw åt mig. Imorgon blir det eventuellt provkörning. Men vet inte om jag ska slösa hans tid med de. Jag fick inte den deal jag ville ha. Fick 50,000 mindre för min Volvo här i Stockholm av honom än vad jag fått för bud på lokal ort.. Dock stänkte han priset ganska okej. Så om jag kunnat sälja bilen här och nu i stockholm och fått ut samma som jag hade fått hemma.. då hade jag gjort mitt livs affär troligtvis =) (med andra ord om jag haft alla pengar i handen direkt..)

Det kommer fler tillfällen.

Vi hann även förbi Bilia (volvo) en sväng. Fick man ju se lite roligt också. Men inte lika driven var man där som på BMW :P. Har ju redan en volvo.. haha.

Nu har vi tagit oss från Nynäshamn som vi av någon anledning började åka mot tidigare. Och är (tillbaks) vid Globen igen.

Nu i skrivande sekund har vi hittat en burger king på GPSen som vi bestämt oss för ;D Längtar redan.

Och nu,en minut senare sket det sig för att det var tydligen inte en burger king. Nu satsar vi på att dra till någon förort och hitta något McDonalds eller vadsomhelst. För ni har vi glidit runt ett bra tag ;P haha svänger fort här.

3 kommentarer:

  1. tjena! hur går det på vägarna? har du hittat nån fler bil med potential?

    SvaraRadera
  2. haha, skön grej! kör hårt grappar! själv jobbar jag som en SLAV.

    SvaraRadera
  3. fan så jävla chill. hörru. en svart BMW skulle inte sitta fel, bra färg!/c

    SvaraRadera