onsdag 15 juli 2009

RedBullDexstrosolKaffe

Vi åker klockan 02 alt 03.00 natten som kommer.. och vi ska sova före så klart. Jag måste sova 19.00 tror vi kom fram till att jag ska börja köra. Om jag inte somnar så blir det lite piss :D men sånt får nan ta. Tur det finns såna saker som jag nämnde uppe i rubriken här :P

Ska jaga en transformator idag till cigarettuttaget, så vi kan koppla strömmen till laptopen i bilen.

Och packa. Men har det mesta under kontroll på den fronten.

Sen är det väl bara fara iväg? :D fast man ahr ju några timmar på sig att spåna och tänka till så att man verkligen har med sig allt. Det var ju så vi resonerade, att man skulle få en "dag" på sig, en "setup"-dag.

mhm kanske gör superköttfärssåsen så man somnar i koma senare ;P bara en tanke sådär! då somnar jag garanterat en halvtimma efter jag käkat ;D

Aja.. åter till preparations nu känner jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar