söndag 26 juli 2009

Borta bra men Spårön bäst.


vi börjar med KLAR SIKT - FÄRDIGBLANDAD SPOLARVÄTSKA

Vistades väl egentligen i vår stuga som låg längre bort och hos Sara/Johannes och där deras husvagn stod. Här kommer bevis på hur kvällen/arna blev!

People in the tent.


Asså jag kan inte ha varit trött där.. ?


Man ska sluta ögonen och vifta med fingrarna när man sjunger.


Friends.


HÄR VAR VI FULL OCH GLAD :D


Här va vi också fulla och glada!




Dag 2 morgon!


Skål.


Jag posar på klippan vid vattnet.


Drink...... nej ingen har pissat i en kaffekopp.


Haha... jag får ett "nikotinplåster"... eller så inte ;P

Nä vi ska inte överdriva så mycke som i titeln. Fårön spårade ganska mycket åt olika håll. Hade faktiskt väldigt kul.

Har typ sjuuuuukt mycke bilder. :P Älskar nya kameramobilen.. Vilket lyckat köp för mig att ta en mobil som är typ bara inriktad på kamerafunktioner. Jag är ju ingen fotograf men tycker att vi tagit alldeles för lite bilder i umgängeskretsen förut ;p

Aa skitsamma. Nu ska jag göra något. Vad ska jag göra? Måste sysselsätta mig just nu känner jag.. kanske GH!!! =)

Wohoo bästa idén på länge! Förutom initiativet att dra till fårön,road trip, och egentligen allt annat kul som hänt på semestern ;P

1 kommentar:

  1. Hörde att på onsdag drar vi till armas och drar hem på fredag. tar med mig en vän och det blir typ du? fan, ska vi köra på det eller?:P överraskar syrran och kim (:

    SvaraRadera