tisdag 14 juli 2009

ROAD TRIP!!

Yesss! nu blire av. Vi ska på Road Trip.. när?

IMORGON

Jag och Mange har tagit initiativet. Det här ska bli lätt helt okej! Det enda vi vet är att vi ska passera Göteborg nån gång på vägen.. hur det nu kommer gå ihop! Och så ska vi besöka några BMW handlare (för min skull, haha).

Blev mycke att planera nu. Ska bland annat försöka få in i bilen så vi kan surfa trädlöst och ta med laptopen. Kan man checka olika saker medan man sitter i bilen på datorn liksom ;D haha nördigt? Nää ganska PRAKTISKT faktiskt! ;D

Vi har väl inte sagt något hur länge vi ska vara borta heller. Vi har ju båda semester till 3 aug så.. men vi får se. Man lessnar väl på en vecka eller nå. Det ska i alla fall bli sjukt kul. Och vi tar XTU:n (min bil). Vem vet.. man kanske gör sitt livs affär och kommer hem med en ny kärra? ;D
Fast jag håller inte hoppet uppe allt för mycke. Jag är ganska kräsen och vill göra en riktigt bra affär om det skulle vara så.

Ska lätt dokumentera efter vägen vad som händer här på bloggen. Nu kommer det bli liv som fasen på bloggen från och med imorgon ;D.

vi har inte bestämt oss om vi åker kväll eller morgon ännu, men det återstår väl att se. Vi vill väl ha lite av morgondagen på oss att sätta massa planer i verket i alla fall. Ikväll blir det hårdplanering.

Oh yeaaah.

2 kommentarer: