torsdag 16 juli 2009

Nu fick rullen ta slut

Jag och Mange gick ner och tog oss varsin (eller ja två DÅ!!) öl och nu e jag typ lullig som fan på grund av det. Kan ha att göra med att man inte sovit sen klockan 12 på dagen igår. Med andra ord blir detta min 35e timma i vaket tillstånd. Men jag ska inte ljuga nu eller så, jag sov faktiskt en halvtimma mellan sju och halv åtta dagen då vi åkte!!! men det känns ändå som att det kommer bli rätt okej att somna nu. Vi har ju då säkert kört 12 timmar bil vardera under den här perioden också :D kanske betat av 120 mil.. plus alla fina shoppinginköp!

Det blir bara bulla. Vi bor på Scandic Kungens Kurva at the moment. Droppa in om ni känner för de!

Annars somnar vi o inväntar scrambled eggs imorgon.

Det här e fan livet ;D

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar