måndag 20 juli 2009

Hisingsbacka...

...tror jag det heter där vi befinner oss nu. Bor i alla fall på Scandic Backadal just utanför Göteborg. GPSen fick lite snedryck igår så det tog faktiskt 1 timma och 20 minuter att hitta hit.. och klockan hann bli halv två på natten. aja. Så kan det gå :).

Vi hade då trevligt igår. Volvomuseumet var förvånansvärt spännande, synd att min kamera slutade fungera, men några bilder blev det. Dock kom de lite roligare grejerna längre fram så klart efter mitt batteri tagit slut. Men ska sno lite bilder av Mange vid något senare tillfälle :)

Igår gled vi runt med Anna och Lisa. Hittade en pizzeria att ta sig en kebabrulle på, i ett område som hette Linné(?) sen cruisa runt lite, och hämta upp Therese. Hon blev vår chaufför faktiskt lite senare under kvällen och tog oss på sight seeing! :D faktiskt ganska skönt var det att bara åka och åka med någon som hittar ;P vi åkte till diverse utkiksplatser. Och 10000 bilder, varav 9990 onödiga ;P haha nä nu ska vi inte vara såna.

Nu är det ett tag sen jag körde. Körde knappt något igår alls. Så nu börjar suget komma igen. Så fina vägar. Och så höga hastigheter. Har sett min första 120-väg här faktiskt! Wow. Finns det?



Åter på Ramberget. På dagtid! Uppe på toppen fanns denna stenen. På stenen fanns det massa pilar som visade vars allt låg, till exempel Lisebergstornet och Domkyrkan!



Magnus är king of the world!





Buss.

Första bilkarossen volvo byggde.

Vi speglar oss utanför museet.

Riktigt snyggt med glasen på Volvo-Museet.

Nu dags att skynda sig så man hinner checka ut IN TIME!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar