torsdag 2 juli 2009

snoook

(titeln har inget med detta inlägg att göra)
Snart fredag igen och vem vet vad som händer denna helg! Carro fyller år i alla fall och jag ska befinna mig ute på gräsmattan utanför hennes och Saras lägenhet och äta massa goda saker? Tror jag i alla fall. Vet inte så mycket mer än att jag är bjuden och att det ska bli trevlisch ;p

Var på örjans en sväng och drog till mig tre plagg. En skjorta som var så jävla klockren och det var ju klädkungen Ahlstedt som tog fram den! ;P haha. Så nöjd är jag. Har man inför helgen och så? :)

Jag är så sjukt nöjd med jobbet. Vi har bra snurr och blir bara roligare varje dag som går nu känner jag. Är lite mer av en utmaning nu med alla semestrar och så men funkar galant(!!)

Ååh gud va skönt det var att jag gjorde bort gräsklippningen igår :P så nöööjd. Hade INTE orkat idag. Skallen är helt slut. Samma med vår powerwalk som eventuellt kunde hända idag, Sara skulle på pumpen istället. Det var tamejfan bra i slutändan :P kalla mig slö men idag kände jag inte för det kände jag på eftermiddan.


Nu blire TV eller något annat "roligt".

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar