tisdag 30 juni 2009

Raaas

Jahapp då var partytältet (det andra jag köpt) ett minne blott. Såg när jag kom hem igår att det fallit ihop, pladask sådär bara.

Vi får se om jag ids skaffa något. Kanske blir en altan trots allt, hade ju som tänkt skita i detta projektet denna sommaren. Jaja.. vi får seeee..

Är helt tom på idéer idag.. alltså att hitta på. Har varit hos farsan och druckit kaffe, snackat massa jobb och allmänna saker. Guuuud så varmt det är ute nu. Det är ju nästan FÖR HÄRLIGT :D hoppas det blir sånt här väder nu bara när jag blir ledig :D (10 juli):

Har massa bilder från alive och även några från då vi var i stugan i söndags. Jag, Nicke(kusinen), Magnus, Honk, Johan var och gled lite båt :D och vi drog ut ringen också. Honk och Nicke åkte i, Johan ville inte ens åka av logiska skäl och fylleskador. Blir det till helgen igen kanske? ;D

Usch det är gräsklippardag. Jag måste vänta tills det blir liiite svalare tänkte jag. Annars dör ja :p

Känner mig så jäkla pigg och på hugget nu asså. Vet inte vad som hänt.. är det allergitabletterna jag börjat knapra på ? Eller är det våra ädla PROMENADER som gjort susen?! Vem vet, jag bryr mig inte egentligen om vad det är utan bara att det är så :p

Nää nu ska jag göra något.. säg mig vad dock.. brukar dyka upp saker att göra nu i alla fall. Kan ju om inte annat sitta här med lappen på magen och känna min kära FLÄKT blåsa på mig.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar