lördag 13 juni 2009

FEBER o FROSSA

Ja det rä vad som har drabbat mig nu. Förstår inte varför det nu då skulle komma. Jag kände igår morse att jag började bli krasslig men inte på feber-sättet utan att halsen började svälla upp och att jag började hosta.

Kan bara säga att jag ahr sovit 11 timmar de två senaste kvällarna! så utvilad det borde jag vara. Har faktiskt gjort i ordning lite té här som jag ska dricka snart!

Igår fick jag vara delaktig i studenten än en gång! Dela ut stipendium, + hålla tal. Inga problem alls, förutom att det blev ett micc-problem i början som jag knappt märkte av själv. Jag delade ut tre stipendier och höll tal och sammanlagt så tog det 3½-4 minuter så det var ju inte så länge =) men kändes kul att få det där gjort ändå. Det var ju trots allt 3000 personer som satt och lyssnade på talet uppe på läktarna på Björknäsvallen! Eller ja vem vet alla kanske inte lyssnade direkt men hälften eller en tredjedel hade ju varit nog ;P haha..

Flera kompisar som har filmat också.. ska försöka få ut filmen och kanske lägga in den på Youtube eller nåt. Den versionen jag har på min mobil gick i alla fall Inte =P

Aja. snart kallnar téet.. måste försöka sova lite mer.. farmen ikväll å allt.. antar att jag måste strunta i att åka dit! Suck.

Ciao

1 kommentar:

  1. ditt tal du höll var jättebra.
    fruktansvärt bra.
    tydligt korrekt och med en smasch som avslutning. det var trevligt igår med filmkväll, jag längtar till sommaren och nätter i stugan då man bara solar på dagarna och ser film om nätterna och äter grillad god mat där emellan. Nej nu måste jag fortsätta städa. //Carro

    SvaraRadera