söndag 14 juni 2009

hjaa

hur kan man känna sig bakis fast man inte ens varit nära en ölburk eller någon alkohol överhuvudtaget? Haha. Och sovit har ja hunnit med idag kan man säga.. till 10 och sen från två till halv fyra? helt sjukt detta alltså. Synd att man missade farmen igår. Men kände mig som sagt inte kry.. så vi drog filmkväll istället. Såg Ben-X, handlar om en autistisk tonåring och även en film som jag aldrig kommer ihåg namnet på.. Stjärnorna lyser i taket? I taket lyser stjärnorna? Fast den såg jag bara halva.. folket hade våldgästat mig redan en timma innan jag kom hem ;) (drog en liten jobb-utryckning igårkväll och vi hade som planerat en massa så släppte in folket i huset så de kunde leva jäveln tills jag var tillbaka, haha nä nu ska vi inte va sån!)

Kände jag skulle lyxa till det idag och drog förbi mAx-drive in och tog typ det största med alla tillbehör.

Synd bara att jag fick fel grejer. Händer mig för ofta nu, ska fan bara beställa hamburgare i framtiden för då blir det alltid rätt.. om de inte missar att dra in hamburgaren i brödet d.vs. (hänvisar till tidigare inlägg här för någon månad sen :P)

Aja det var väl meningen(ödet) att jag inte skulle käka så mycket så jag filosoferade vidare på den tanken och glömde fort att jag blev arg :P.

Sitter och spotifyar lite nu, hittar massa nya låtar med gamla band man brukade lyssna på för LÄNGE sen! typ Sonata Arctica o allt möjligt :). Man blir ju nästan lite nostalgisk.

Jag är fortfarande riktigt trött.. men kan inte sova nu. Då är det kört inför natten..

nä.. ska se vad canal+ har att erbjuda en sån här dag!

Imorrn Måndag och nya möjligheter! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar