måndag 15 juni 2009

Måndag

Klurig måndag.. det här om nya möjligheter visade sig att det blev gamla möjligheter men dessa gamla möjligheter blev förhoppningsvis nya möjligheter innan arbetsdagen var slut.. i slutändan vet jag inte om det egentligen dök upp några möjligheter alls, varken gamla eller nya?

Det där blev krångligt, men det är meningen att bara jag ska fatta tror jag! Kan inte uttrycka mig på ett bättre sätt (haha)! :D

Johan var förbi och vi visionerade uti vad jag ska göra med ett av de oanvända rummen eller jag förde över mina idéer mot honom och ja.. jag kom fram till till slut att det kära bio-rummet med surround system, projektor+duk och en extrasoffa blir en jävligt kostsam lösning.. :P men hade varit coolt!

Nog om det. Jag måste sova.

Klart slut för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar