torsdag 25 juni 2009

KYLAAA




hah nädå. Men köpte en sån HÄR idag!

Tornfläkt
"Perfekt lösning för sovrummet!
Golvfläkt som ger dig behaglig tillförsel av frisk luft, samtidigt som den snygga designen gör att den passar överallt i huset. Utrustad med 3 st hastigheter samt oscillerande funktion. Kabellängd: 1,85 m. Effekt: 40 W. 230 V. Färg: Svart/Silver. Ø164xH490 mm. (Artnr: 412043)"

Som jag då har i sovrummet för att det är så jäkla varmt. =) vilken skillnad det kommer bli inatt...

Har även gjort ett till större inköp!
UTEMÖBLER

har ingen bild på dom.. men det kommer väl. Lär ju bli lite festpics imorron på festen och då lär de ju få synas lite kanske? :D
Jag gjorde även dagens, veckans eller kanske ÅRETS goda gärning idag också!



Jag kollade fläktar och bilden visar ju då detta! Jula hade EXTRAPRIS!! de tog bara 349:- för något som tidigare hade kostat 299:-! så man gör en så bra affär att man sparar -50kr! (med andra ord förlorar) jämfört med tidigare!
Haha klarar inte av sånt där så tänkte att jag skulle ringa in! och faktiskt så hade ingen annan anmält det =P vad de sa i alla fall.
I efterhand tänkte jag att man skulle ha frågat om ett presentkort på 300 spänn för att man var så duktig.
Men det var ju en god gärning trots allt.
Aja. Dagens äventyr. Avklarat!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar