onsdag 10 juni 2009

Spådomar

Lisa har redan spått fram en teori om hur det kommer gå på fredag, bara sådär!

Citerat direkt från MSN: (med lite redigering)

jaaa passa dig så jag inte ser till att du kissar ner dig på fredag
släpper ut en brunbjörn på scen eller vars fan du nu står
knyter sen fast dig så du inte kan springa
sen ber jag johan dansa soldans så inge regn kommer
och sen är de kläääärt att skratta
kanske gråta en skvätt om de blir blodig
haha jag ser de så framför mig där du står och läser och så stannar du bara upp, kollar på publiken lite skräckslaget och sen ner på byxorna och upptäcker en fläck, en guuul fläck, för så klart vil du vara somrig och har vita brallor =)
sen ser du lite missnöjd ut och låter nån pensionär med rulator ta över
sen går du moloket och sätter dig bredvid Johan i publiken för en tröstande kram, tror du, men upptäcker sen att Johan gör däckspår på parkeringen och flyr sin väg!
däremot sitter en gammal tjock tant där och tar på sig själv för att du är den enda inom tre meter som sitter bredvid henne
men du är inte helt säker på att hon tar på sig själv, vecken är många, men när hon tillslut ylar lite bryskt hoppar du upp och springer din väg, känner att vinden är ovanligt kall och kommer på varför du alls satte dig bredvid kåttanten. I panik sliter du av dig byxorna och springer och springer, för så klart var parkeringarna billigast längst bort från scenen! Några teens i gymnastik kläder får syn på dig och börjar dire
kt skrika att bajsmannen rymt från hultsfred!
Du har nu visat dig halvnäck och Pissgul igenom halva stan och funderar, var de verkligen värt att skryta om från första början?

Mitt svar blev dock "Ja" på den frågan ;)

TAck för mig nu måste jag nog fasen sova.

3 kommentarer:

  1. Haha ja min fantasi skenade verkligen iväg där ;P

    SvaraRadera
  2. Och varför blir jag indragen? o.O

    SvaraRadera
  3. för att han sa att han pratade med dig. ;P

    SvaraRadera