söndag 21 juni 2009

schlita sig

idag har jag inte gjort någonting förrän typ 18.00 då allt var tvungen att hända samtidigt! har varit och käkat lax+pommes och nån god fisksås som mamma gjort hemma :D

sen har jag ju på något sätt bara fått med mig farsans rakapparat via en liten bror som vid något tillfälle åkte med mig i bilen och lämnade halva sin garderob+denna rakapparat med sig. '

och så vidare. lite diverse småtjafs som inträffat men orkar inte ta upp det, känns inte värt ;D

förutom att min bil har blivit utnämnd till toalett av fåglarna som bor här i närheten eller nå. varje morgon när jag vaknar har jag typ 10 fläckar på bilen.. tvättar den ren på OK eller på jobbet och tamejfan nästa morgon därefter så är det samma sak. Har typ hänt 5 ggr nu på nån vecka så dags att ta fram luftgeväret eller nåt!!!

inte för att jag har ett sånt.. och inte för att jag skulle kunna vara så grym med de stackars fåglarna.. men.. ja. Ibland kommer mördarinstinkten fram helt enkelt :p

skulle klippa gräset också idag. och gå en promenix med Sara Berg. Men varken det ena eller det andra blev av pga många olika anledningar.. dock mest slöhet :D klippte i tisdags så kommer hålla 1 gång / vecka galant i alla fall, det är det som är huvudsaken ;)

13e juli / 3e augusti = SEMESTER! eller ja det är väl halvspikat =)

sååå.. nu blir det väl lite TV och sen sängen. Jag tror inte att jag överdriver när jag säger att hittils den här helgen har jag väl sovit 26 timmar. Fattar inte? Så hårt blev det ju inte på midsommar =) men hårt nog för att jag skulle börja sjunga massa karaoke... herregud. Vilken tur att jag inte gav mig på studsmattan ute i Holmfors.. det hade slutat illa :D

aja. sweet dreams el nåt

2 kommentarer:

  1. Säker på att de är fåglar som är skyldiga?? ;););););););)

    SvaraRadera
  2. jadu. tycker synd om den människa som har vit/svart poo isånafall :/

    SvaraRadera