fredag 19 juni 2009

Midsommarprepp!

Imorrn är det midsommar, eller idag egentligen. Sitter och preppar och funderar FORTFARANDE vilket jag ska göra. Lutar åt ena hållet och sen lutar det åt andra hållet. Äsch.. jag får sova på saken igen och göra det till en sista minuten grej :p

I onsdags var jag på begravning för Kerstin, min låtsasmormor. Det var mindre trevligt men begravningar känns som att det på något sätt att man får ur sig en massa skit som stannar kvar inom en. 63 år gammal, gick en mil om dagen, åkte vasaloppet senast för två år sen, skulle upp och jobba på Måndagen efteråt (alltså inte pensionär)

Hjärtstillestånd.

Nog är det en konstig värld vi lever i?

Nä alltså åter till morgondagen så vettefasen. Antingen Holmfors eller stugan i Bredåker(djupdal). Finns för & Nackdelar med allt om man så säger :P nu skiftar jag i tänket här igen så.. haha. Äsch... än en gång. Sover på saken.

Har vart och umgåtts med Johan, Mange o Honk. Vi såg fotbollen på skogsvallen BBK-Luleå. Vilken match asså.. herregud idag kände jag att det inte var värt pengarna. Och Luleå har ju inte en lika stilig "arena" som vissa andra städer har ;). Haha. Nu är jag bara egenkär för att vi har VIP-biljetter hemma. Fast det gör ju fotbollsmatchen lite trevligare, måste jag säga :P

Nä nu blir det sova och sånt..

2 kommentarer: