onsdag 10 juni 2009

Studenten!


Trodde faktiskt inte att jag någonsin skulle få uppleva eller delta eller göra något som har med studenten och göra något mer. Bara om man skulle typ bli lärare eller så.. Men nu är det så att jag har fått en hedersroll faktiskt! ;D

Ska dela ut stipendium på Fredag på Björknäsvallen på Björknässkolans avslutning.. och avtacka några stycken samt hålla ett tal. Jaha.. det var som fan tänkte jag. Så jag drog en sväng till Örjans för att komplettera upp lite nice stuffs att ha på sig :P, nån skjorta och så till kavajen.. Kommer ändå ta typ några minuter så tänkte man skulle vara top notch som representant för firman och vill inte hänga i jeans o t-shirt på en sån där grej.. Det fick jag inte ändå, ;P jag har redan luskat ut det där. plus att kläder är ju alltid bra att ha... eller hur? :P

Det är några som ska filma.. kanske lägger ut det här på bloggen sen? Får se om det blir lyckat.. :P haha. Eller så kommer ni som är nyfikna och tittar!

Fast jag är inte orolig för det.. när jag tog studenten var det 1300 personer som satt ner och lyssnade på alla Tal och grejer.

Ojoj.. hoppas det blir fint väder i alla fall så man inte står i spöregn :P fast plikten kallar väl? Man e ju tillfrågad så svårt att inte vilja ta allt på allvar.

Det blir nog kul. Vi ses Där eller jag kanske inte ser dig men du lär se mig om du ägnar lite uppmärksamhet.

Haha.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar