söndag 7 juni 2009

Steksöndag

Ja detta kan man kalla en riktig STEKSÖNDAG!

Drog en vända med gräsklipparen, det behövdes. Men hann inte klart, vi skulle se BBKs fotbollsmatch på Boden Arenan klockan fyra och hinna förbi Luleå en sväng, jag började klippa klockan två ;P Så hann baksidan får ta framsidan imorrn eller något!

Jag, Mange o Honk var det som drog dit och Sonny "Nyllet" var redan på plats och joinade oss!

Väl på matchen satt vi först nere vid "vänstra" läktaren och tittade på matchen o lite folk. Sen i halvlek drog vi in i VIP sektionen och skaffade oss kaffe och bulla.. och en dricka tog även jag och Mange. Vi tog de bättre platserna i andra halvlek och ja.. måste säga att det var lite bättre view :P

tog faktiskt en bild:



Så jäkla stolt vi bodensare kan vara över arenan! Den är riktigt pampig ;D och ja inte för att låta alltför stekig i onödan men "övre" restaurangsektionen (Vip?) var också riktigt nice =) tror jag vi alla var överens om.
Efter det drog jag faktiskt och röstade, bidrog med min del av den stora kakan :P då var det gjort i alla fall. Ett samtal av Johan och sen väntade massa GH och hel*stekt* fläskfile med pommes :D gott blev de.
Som sagt.. jäkla steksöndag asså? alla söndagar eller dagar överhuvudtaget borde vara så här ;) Älskar när det händer grejer hela tiden!
Nää nu är det dags att avsluta söndan och invänta måndagen.. Lika bra.. ?
CIAO

1 kommentar: