onsdag 3 juni 2009

Pass!

Idag körde vi ett bra pass jag och Sara ute i skogen! Powerwalk blandat med jogging och jag är då slut och hungrig. Håller på att tina lite köttfärs/tappa upp ett bad i skrivande stund! ;P Tänkte att jag skulle sysselsätta mig med bloggen nu dårå (för en gångs skull?)

Jobbet har fungerat fruktansvärt bra idag. Är så nöjd över hur utvecklingen i företaget är just nu =) massa andra som det går dåligt för och varsel och allt möjligt men just nu känns det inte som att vi är en av dem verksamheterna! sannerligen inte.

Nu blir det superköttfärsåsen, ett bad, och sen TVn.. förhoppningsvis hamnar jag i matkomat efter köttfärsen här som vanligt och somnar 9. Det hade varit nåt.. behöver ta igen lite sömn. Med cruisingar o allt vad de nu var i helgen så fick man inte sin skönhetshelgsömn sådär som man ville ha den. Älskar att sova 11-12 på helgdagarna och sova till typ 9 nästa dag. Det är prima :D

Aja måste kolla köttfärsen nu för jag är J*vulskt hungrig.

Ciao :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar